14 mars

Helgen har varit ruggigt trevlig! Tack alla inblandade (:

Idag hade vi ju match.mot.Hammarängen.4-4. vilket.känns.som.en.förlust.
Vi var tvungna att vinna matchen för att komma före Hammarängen i serien.
Att man gjorde tre mål hjälpte ju inte heller så mycket (;)) SUCK

Jaha vad har jag mer att berätta?

Jag är fattig.
Har räknat ut att jag har 65 kr att leva på per dag, räknat till sista mars.
Sen att jag inte får någon lön den 27 mars gör ju inte saken bättre.
Typiskt att 3 av mina närmsta ska fylla år också (Linda, Lalla & Jonas)
Så vad vill ni ha för 65 kr? :]

Nu vill jag ju inte att någon ska komma & säga att det inte var värt att jag for till Thailand och sprätta massa pengar. För det var, är & kommer alltid att vara värt de! JUST DET

Söndag kväll & jag har fan inget att göra. Tur att söndagar = filmkväll.
Ser ut som att det blir med mig själv med det funkar ju det med!
Tjing.



Kommentarer
Postat av: linda

jag kräver inget i valutaväg..blir nöjd med något i naturaväg istället

2010-03-15 @ 17:54:28
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0