21 år

Ja vad ska man säga. 21 år idag. Vad fan är det för ålder? ;)
Måste nästan säga så här, TACK DET RÄCKER NU.
Har ju redan börjat kallas för gamkärring när jag är med och tränar med Byskes damlag.
Vars ska det här sluta?

Men dagen i sig har varit helt okej. Har fraktat blommor från stan till Byske hela dagen.
(Jag låsades som att alla blommor var till mig, är nog första & sista gången jag får så många blommor)
Blev firad av familjen igår så idag är det väldigt lugnt.
På min födelsedag tvättar & städar jag, Inte illa!'
Tack för alla gratulationer familj, släkt, vänner & sambo!

Jag tänkte vara duktig och visa vad jag fått i födelsedagspresent av mor & far!









Tänk att dom visste att jag ville ha allt det där ;)
& en slant fick jag av mormor & morbror Janne.
Pengar & kläder. MYCKET BRA PRESENT. TACK!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Ojj vad mycket fina kläder du har fått. Att dom har så bra smak :)

2010-06-15 @ 11:58:03
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0