Mini semester

Onsdag idag men för mig känns det nästan som fredag.
För jag har tagit ledigt torsdag & fredag.
Givetvis finns det en anledning till detta.
Anledningen är att jag & Lalla ska fara & hälsa på mormor & morbror Janne i deras stuga utanför Norrtälje. Tror inte att jag varit där på 4 år så jag längtar något. Speciellt efter min bästa mormor!
Mor,far, syster & bror är också där så det kommer att bli trångt och mysigt i stugan.

Planet går från Falmark 06.25 & flygbussen dit går från coop forum 05.30. 
Vilket innebär att vi måste stiga upp vid 04.30, det kommer nog inte vara några större problem för mig men det blir nog värre för min resekamrat, måste säga att jag är nervös.

Väl på Arlanda är tanken att vi ska ta oss in till Sthlm för att bland annat gå på Grönan!!!
Insane är prio 1!!!
Sen på afton tar vi bussen ut på landet, där vi ska umgås, spela fotboll, bada osv.

Hinner jag inte blogga något mer innan vi far så lär det vara dött här i några dagar.
För nu har jag "semester" (En liten jävel)  ;)
Vi ses när vi ses!







Några bild på sist vi var & hälsade på hos mormor, den gången i Uppsala under juletider.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0