En båttur

Igår sjösattes (I havet) båten. FINALLY
Jag, Lars-Anders & Pappa for i väg en sväng runt Furuögrund, Romelsön & givetvis Halsön.

Ja, de var tider de, när man var ut var & varannan dag med båten.
När väl solen är framme & vågorna håller sig lugna så finns det inge mer roande än att vara ute i havet

Så vad händer idag?
EN BÅTTUR.
Denna gång med Lalla, hans storebror & hans son på 8 bast.
Nu ska även min kneebord få följa med, det ska bli ruggigt kul !
Dock är det jag som ska köra, så lite nervös är man jag också. hehe

Ikväll hänger jag med Rebb & Agnes, vad vi ska göra återstår att se.
Blir nog att krossa dom i minigolf ;)

Ses på havet!

Kommentarer
Postat av: Marica

Jo jag vet.

JAså, vad skaru plugga?

2010-07-04 @ 23:19:28
URL: http://micanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0