Det stora H:et


Snodde en bild av Hanna på hennes lille son bara för att, ja för det
första är han sjukt söt & för det andra så är jag nog näst intill lika glad
som han för att det är fredag & snart helg. AWESOME
Nog för att helgen mest kommer att handla om att slösa pengar
Både på IKEA & på Byske marknaden ska det inhandlas lite allt möjligt.
Men det tror & hoppas jag att det kommer att vara värt.
Sen att det inte är lönen jag handlar upp känns ju extra bra.
Den får jag ju inte ens förren på tisdag. NAJS

Gårdagen spenderas på trästocks!
Såg Melissa Horn spela, börjar faktiskt tycka att hon är lite bra. Definitivt bra texter!
Såg Karro, Linn & Rebecka dansa. Önskar att man var lika duktig!!!
& till sist käkade jag en Langos, MEN måste säga att jag vart besviken.
Tror jag var för full när jag käkade en senast & hade inte så stor koll på om den var asss god eller bara god. För då tyckte jag att den var asss god & nu var langosen bara god. Men aja, mätt vart jag ;)

For hem vid 20.00 tiden & då var tanken att lägga sig i soffläge
men icket. Jag & Lalla har nu testat elljusspåret på Sunnanå genom att jogga/promenera.
Ditt ska/måste/vill jag igen, frågan är bara när ;)

Ska snart ut & jobba de sista timmarna innan helg, Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0