Åhhhh

Sliten nanting är jag idag.
Ovanligt mycket.
Har som varit en halv jobbig dag på jobbet.
I alla fall den andra delen av jobbdagen, det vill säga efter lunch.
För det första var jag tvungen att tillbringa lunchen på toan för att jag inte mått så bra i magen. Jag vet att alla vill veta. Sen har jag gått och varit orolig över detta, pga att vi har varit i Åbyn & klippt gräs & enda toan som var tillgänglig för mig var skogen. Dessutom har jag nådigt träningsvärk i rumpan så det var extra jobbigt att gå & klippa gräs. Har hela dagen tänk att fan vad skönt att få komma hem till lägenheten i stan & bara inta soffläge och somna tidigt. MEN då ringer min bästa (??) sambo och säger att det skulle vara underbart bra om du sov i Byske i natt för det ska komma några kompisar till mig. Tack för den du.
Är i stan nu, men vi får väl se hur jag gör. Byske ikväll eller ej det återstår att se.................................

Önskar att jag kunde säga god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0