Thailand - Bangkok - Hua Hin

Tjeeeeena, Hua Hin Thailand har. Kan ju borja med att saga att vi mar battre an bast!!

Anlande igar 18.30 lokaltid till Bangkok.

Sov pa ett helt okej hotell, vi sov inprincip bara for redan klockan 08.00 dagen efter (alltsa idag)
sa satt vi i en taxi till busstationen i Bangkok.
Nasta anhalt skulle bli Hua Hin, dar vi befinner oss just nu.
Hade forst inte riktigt bestamt oss for om vi skulle stanna har eller inte.
Men en resa pa cirka 15 timmar direkt till Krabi kandes way to far.
Sa darfor har vi mellan landat har i Hua Hin.
Kom hit ratt sa sent idag, kring 14.00 tiden, har darfor inte hunnit spendera sa mycket tid pa stranden.
Sa det blir morgondagens STORA projekt. Vi langtar inte bara lite efter att bli bruna!!
Har ocksa hunnit med en liten runt tur for att hitta till exempel busstationen, men dessa thailandare fattar en mangd av vad vi sager. Fragan ar om vi eller dom ar daliga pa engelska. Jag kan inte saga att jag ar king pa engelska men jag rostar pa dom ;) Tillslut brukar det da alltid losa sig.

Vi har dessutom gjort upp en liten budget som vi forsoker att halla.
An sa lange sa gar det bra. Middag pa den finaste restaurangen vi kunde hitta gick pa endast 100 kr (450 Baht) for bade jag och Carro. Helt okej sa att saga.

Har lar det uppdateras sa fort det finns tillfalle & tid.

Bilder hoppas vi kunna lagga in inom en snar framtid!

Lev & ma...hoppas ni har det bra men vi lar ha det battre ;)

Ps. Linda, jag har skickat over pengarna till Johanna for grejerna, hon vet! PUSSS pa er


Kommentarer
Postat av: lalla

vart är hälsningen till mig? :(

2010-01-31 @ 21:30:25
Postat av: linda

i know, visste väl att det var ordning och reda på dig tjejen men tänkte för jag handlade hehehe! Vilken dag bär det av till Krabi då?



PUSSSS

2010-01-31 @ 22:25:31
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0