Lördag

Var uppe med tuppen imorse, för att vara exakt, 06.30. Det var inte igår.
Följde med Krille till gympan & lirade innebandy med gubbar från Byske.
Blir som ett annat spel än det jag är van.
Extremt långa byten, slag, högklubba, hopp, tacklingar osv

Delar lag genom att slänga klubban i mitten, kör tre matcher.
Dom två första så spelar man först till 10 mål, sen till 5. Mitt lag vann ;)
Synd bara att det är så tidigt på morgonen, är ju egentligen inte mänsklig att gå upp 06.30 på en lördag.
Men det kan nog hända att det blir en repris! Det återstår att se.


Annars så sitter jag just nu på jobbet & väntar på att klockan ska bli 10.
Då slår jag upp portarna till badhuset & alla badvänliga gäster är så välkomna.

Peace! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0