Klumpen i magen har släppt

Blev bio & snabba cash igår ialf. Kunde inte hålla mig!

Och denna omtalade man joel Kinnaman var & är riktigt het.
Så även om filmen var dålig i sig så var det värt de;P
men nu var ju faktiskt filmen bra också!
Blir spännande att se tvån..när den nu kommer på bio!

Har förövrigt packat mina två väskor nu!!!!!
Mer redo kan jag nästan inte vara ;P

Ringde dessutom nyss till thailändska ambassaden i Sthlm.
Var skit orolig över att jag skulle måsta prata engelska men han kunde lika bra svenska, haha
Berättade iallafall om det som jag & Carro varit oroliga över, alltså om att skaffa visum.
Om man endast ska vara i Thai i 30 dagar så räcker det med ett transitvisum.
Men om man ska stanna längre så måste man skaffa ett turistvisum.
Jag & Carro ska vara där i 30 dagar, 1 timme & 15 min!!
Men nu fick jag ju svar på min fråga.
Vi behöver inte skaffa något visum.
För det värsta som kan hända är att vi måste betala böter på cirkus 100 kr.
Och det kände vi att vi faktiskt har råd med ;P
Så nu behöver vi inte vara oroliga över att vi inte ska få följa med planet till Thailand..
...NU PÅ FREDAG!!!




Kommentarer
Postat av: CARRO

GAAAAAAAAAAAAAALET BRA <3

2010-01-25 @ 16:23:53
URL: http://CMEI.DEVOTE.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0