I told you so

Det var tungt att stiga upp imorse, riktigt tungt.
Och speciellt när man vet att man ska på jobbet.
Men nu är jag här. & tur att dagens jobbarpass inte innehåller så många timmar.
13.30 stämplar jag ut.

Annars då?
Gårdagen som jag redan sa igår blev kanon trevlig. I told you soooooo
Tack tjejer!! (L)

Blev utgång i Byske!!!
Hat over hills med Clase, Micke & Viktor i spetsen var king. Grabbarna kan sin grej!

Efter jobbet är det edda som gäller.
Hinner förhoppningsvis se tredje & sista perioden av våran match mot Ersboda.
Och som jag skrev på lagsidan:

Håller alla mina tummar & tår för er idag brudar!
Visa vilja & kämpar glädje så vet jag att ni kan ta hem det här!!
Hinner nog komma till tredje perioden & då hoppas jag att jag får se en ledning, känn pressen ;) KRAM



Och denna snygga bild fick avsluta detta inlägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0