Behövde nämnas

Det händer rätt så ofta att jag går till jobbet/bussen nu för tiden.
Nu tror ni säkert att jag ska säga att jag är nöjd för att jag rör på mig osv
(Ja det är jag ju också i och för sig)
men det var inte det jag skulle ta upp.

JAG BOKSTAVLIGEN HATAR OCH TYCKER ATT DET ÄR SÅ J*VLA ÄCKLIGT MED MASSA HUNDKISSE ÖVERALLT.
Haha, ja alltså jag går & stör mig på det hela tiden.
Det förstör det vackra med den här årstiden. Jag blir ledsen.
Men å andra sidan, what to do?

Hundarna behöver väl så en drill lika mycke som oss.
Typiskt.
Det var väl bara det jag skulle säga.


Och en sak till...
..det spårar på paradise hotel just nu, det är ju king!
Imorn är nog det sista programet jag kommer att kunna se!!!!!!




Kommentarer
Postat av: linda

HAHAHAHA JAG VET HUNDURRE ALLOVER ALLA CYKELGÅNGAR GER MIG SYNDROMER I ALLA FORMER...så jävla vidervärdigt ojoj

2010-01-26 @ 10:19:35
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0