Orka dagar, har tappat rakningen

Naja, vad har hant sen sist?

Vi var iallafall ivag pa den dar elefantutflykten men jag maste saga att den uppfyllde inte riktigt mina forvantningar, blev lite besviken. Men dagen i sig blev anda helt okej. Har ju trots allt fatt ridit pa en elefant nu :) Bilder lar val dyka upp nar det finns ork till det.

Kvallen daremot blev KANONERS. Skumparty stod pa schemet.

Bilderna far tala for sig sjalv sen. Oppen bar mellan 22-23, man kan saga att vi ville fa valuta for pengarna;)
Mitt motto var "man blir anda aldrig bakis har"
Det skulle jag aldrig ha sagt.
Drick aldrig 6 drinkar och 2 shotar pa en timme punkt
Men ja nu vet jag det till nasta gang :)

Nasta gang lar bli pa det har

En hel del svenska band ska spela, kommer nog att bli ruggigt kul! :)


Just nu bor vi ju djungeln, bokstavligt talat.
Jag kanske overdriver lite, men mot for hur vi har bott tidigare sa ar det ganska ocentralt.
Men vi har pool och bungalowen vi bor i ar latt den fraschaste hittils. Dock sa har vi inget kylskap, riktigt synd.
Har kommer vi att bo sammanlagt 3 natter, tva kvar. Sen flyttar vi till den mest turistbefolkade och finaste stranden har pa Koh Samui, chaweng noi beach Oj, jag kanske har glomt namna att vi ar pa KOH SAMUI nu. Detta stalle kommer att bli varan sista anhalt innan hemresan:( Forutom Bangkok i en natt. Men hur som haver, dar kommer vi att stanna i 5 natter.
Och jag har riktigt hoga forvantningar pa det stallet!! Vill ju att dom sista dagarna ska bli sa bra som mojligt.
Om vara penningar racker till sa blir det nog kanske en till elefantutflykt dar. Och denna gang ska vi inte missa att det INTE finns med ett vattenfall som man ska besoka. Har hort att det ar valdigt vackert, sa det vill jag inte missa!

Det var allt for idag.
Maste bara namna att det ar laddaren som det ar fel pa & inte mobilen.
Fick lana en gubbes sony ericsson laddare sa nu ar den full laddad, dock ska batteriet racka tills jag kommer hem till Sweden, men da ar det tur att mobilen inte behovs i detta paradis, sa det racker om jag har igang den 15 min per dag, NAJS
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0