Dag 16 - Phuket

Hej, hej! Igår anlände vi tilll Phuket, här så kommer vi nog stanna i endast 3 nätter.
Var nyss och bokade en heldags elefant utflykt med bland annat, fisk spa, elefant & ap uppvisning, kanot paddling, jeep safari, ja..det ser vi frammemot! :)

Tänkte ladda upp några bilder vad vi gjort dom sista dagarna på phi phi:)















Thaiboxningsmatchen slutade oavgjort. Kul var det, jävligt kul. Träningsvärk har vi haft, kanske den värsta, men det var det värt de. Men vi måste nog säga att det var Anton & Kalles förtjänst att vi vågade oss upp i ringen, som dom peppade och coachade oss. Så ja, tack grabbar!
Jag stötte på en Skelleftegubbe med en aik tröja pa sig just innan matchen. Och han sa att jag skulle se Carro som en löventattare, haha! Det gick inte sa bra, med tanke pa att jag vet att hon inte ar en sådan.
Hur som haver så blev det ett nattdopp efteråt, var ju svettigare än aldrig förr.
Fick dessutom var sin bucket och en tshirt med texten "fight with me, get a free bucket". Bucketserna gav vi till Kalle & Anton som tack. (dom smakade jävel) så det berodde nog mest på det ;)

Måste ju kanske tala om att min mobil fungerar inte. Eller den går inte att ladda, så jag vet inte om det är fel på mobilen eller laddaren, tycker att det är väldigt konstig eftersom att grejerna knappt är använda, har bara legat i väskan mesta dels. Men aja, då vet ni det ialf mor & far, om ni undrar varför jag inte hör av mig. Ska försöka låna en laddare så att jag vet om det är mobilen eller laddaren som det är fel på.

Ikväll unnar vi oss en mys kväll med en film, godis & cola!
Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa, du Sanna att inte mobilen funkar beror väl på att du är klantig som vaaaanligt, eller????? Visst var det MVG i teknik. Haha.

Kram mamma

2010-02-16 @ 17:39:54
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Guuud så härligt :D Här är det bara massa snö :(

2010-02-16 @ 18:09:00
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0