Dag 2 - Hua Hin

Mandag idag. 1 februari. Klockan ar 21.00 har i Thailand.

Som jag sa igar sa skulle stranden bli varat stora projekt och givetvis blev det de.
Stallde klockan pa 08.30. Kring 09.15 satt vi i den skona sanden pa stranden.
Dar tillbringade vi cirka 6-7 timmar, GAAAALET SKONT!!
Langtar redan till imorn, har till och med fatt lite farg. Brant mig lite pa ryggen & fotterna, men inget farligt.
Blir att smorja in sig mer ordentligt & oftare imorn. Vill inte behova angra mig om jag brant mig for att jag inte varit noggrann.

Har sedan gatt & letat efter busstation och efter manga om och men sa hittade vi den dar forbannade busstationen.
Sa imorn mina vanner sa tar vi vart pick & pack och drar annu langre soder ut. TILL KRABI!!

21.00 sitter vi forhoppningsvis pa bussen som ska ta oss 60-70 mil soderut. Bussresan ska ta ungefar 9 timmar.
Vi aker pa natten sa att vi inte ska missa nogon sol dag, VIKTIGT Och dessutom for att vi da sparar pengar.
Bussen far bli som en natt pa ett hotell.

Ja, som sagt stranden idag. Vadret ar egentligen nast intill perfekt. Det ar riktigt varmt (vet inga exakta grader)
och det blaser harliga vindar sa vi dor inte av varmeslag. Vattnet ar varmt & skont, dock sa ar det lite for salt for min del. Doppar ogarna fejjan. Saltvatten pa lapparna...fy fan sager jag bara.
Kande mig foresten som en kung dar ett tag. Fick massage & manikyr pa samma gang. Blev valdigt ompysslad.
Detta gick sammanlagt for 100 kr. Kunde nog ha fatt det billigare om jag varit mer envis. NASTA GANG

Nu pa kvallskvisten har vi tagit det ratt sa lugnt forst pa hotellrummet, sen har vi varit ute & kakat.
Jag bestallde kyckling i currysas och ris. Fick det jag bestallde + massa GRADDE. Det var gatt till en borjan men sen blev det to much. At tills jag blev matt iallafall. Kvallen ar ju inte over an, sa vi tankte ta en svang pa en marknad som ligger har intill. Maste inhandla na strand skor & kanske ett par till. Har tankt slanga dom jag hade med mig. Och Jonna, jag ar mycket radd om dina skor. Anvander dom inte pa stranden eller sa. Tack for lanet stumpan, DOM SKA JAG GIVETVIS INTE SLANGA BORT :) 

Saknar inte Sverige det minsta just nu. Kanske bara nagra manniskor som bor dar.
Mest Lalla pojken! Puss & kram pa dig. Kom ihag att ta val hand om varan lagenhet ;)

SEEEEEE YAAA

Kommentarer
Postat av: om sanningen ska fram..

förlåt men jag och lars-vegas hade en liten fest hos dig...som urartade.

Först dansade jag sönder ditt köksbord (som är av glas) och började tokblöda överallt så nu är det massa blod på dina fina Hemtex gardiner och dina SKEBO tapeter (som ej är lika fina som gardinerna dock, det är ju SKEBO vi snackar om!)

Och LALLA..ja, han spydde ner heeeeeeeeeeeeela tv rummet, er "nya" TV och kastade ner dina småtavlor som du har där. Men sen började festen på allvar då era alkisgrannar kom och körde sitt race, så sovrummet är inte att tala om hur det ser ut...

Toan lämnade vi åt dig eftersom det är där du brukar festa/vara bakis :)

Annars så är det bra här och jag saknar dig MUCHO!

2010-02-01 @ 17:19:15
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0