Dag 6&7 - Krabi, Ao Nang

 (Varan pool, kortet taget fran varat rum langst upp. Finns ingen hiss. 3 trappor. Men nar det ar as varmt sa ar det JOBBIGT)

Lordag & helg idag. Inte for att det spelar sa stor roll..alla veckans dagar kan vi rakna som en lordag !

Igar sa checka vi in pa ett annat hotel, som jag tidigare har namnt. Med pool & allt, as skont! Darfor spenderades dagen i varan pool. Skippade stranden denna dag. Men det var ratt sa harligt det med :)

Pa kvallen taggade jag & Carro till fest. Trodde att det bara var vi som skulle festa. Men da traffade vi helt plotsligt Alex Austvik & hennes boyfriend Anton, skit kul! Blev en middags date med dom och sedan promenerade vi vidare till en bar. Fast mitt imellan dessa platser sa traffade vi Ronja & Lea som kommit ner fran Bangkok dagen innan! Sa vi sex spenderade kvallen tillsammans & trakigt hade jag inte ens en minut!

Skulle egentligen styra nogot med Kagebrudarna Emma, Julia, Linda & Astrid. Men dom hade gatt och blivit sjuka :( Hoppas ni kryar pa er & att vi kan hitta pa nogot pa phi phi!!

Klockan ar har i Thailand cirka 23.30.

Och vi tar en lugn lordagskvall! Idag har vi besokt en strand som heter Railay beach! Dit akte vi bat, long tail boat. Alltid lika mysigt att fardas med bat pa vattnet :) Stranden var ocksa valdigt fin. Fast jag tycker inte att det var sa mycket mer speciell an den har i Ao Nang. 

Pa vagen upp till hotellt sa stannade vi pa en turist information & bokade oss en liten utflykt under morgondagen!
Sa imorn ska vi fardas med bat rund oarna Tup Island, Chicken Island, Poda Island & Phra Nang Cave, det ser vi framemot! 

Dock sa har jag brant mig, AJ, aj aj.. ser ut som en raka. Inte najs, inte kul. Men sa ar det.
Skulle nog inte ha gatt ner fran 30 i solskyddsfaktor till 15 redan!! Sa jag har inhandlat mig en T-shirt som ska sitta pa under hela morgondagen. Det ar ryggen som fatt ta den storsta smallen.   



Middags date med Alex & Anton !



Sen var festen igang..
















Forutom att jag brant mig sa har vi det king!! Ha det bra tillvidare. Pa aterseende

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0