2010-12-16

Kostade bara 160 kr hos tandläkaren idag!! Jag hade föreställt mig en mycket större summan. Fan vad skönt. Men hur som haver så nämnde hon inget om att jag måste dra ut någon tand, utan jag hade fått en infektion i en av mina visdomständer. det blir som en "skål" där massa matrester fastnar som sedan blir till bakterier, så jag fick med mig hem en bakteriedödande gele som jag ska placera på tandborsten i en vecka. Hon sa även att jag måste använda en eltandborste, och jag har ju en :) Tycker att dom är ganska osköna, men tandhygienisten visade mig lite teknik hur man använder den på rätt sätt. Så nu jävlar ska värken bort.

Annars idag har jag varit i skolan, har haft lektionen om ett och samma ämne. Nämligen Projekt & arrangemang. Man hade ju projektarbete i 3:an på gymnasiet, typ ett exakt likadant arbete ska vi göra nu. Känns både jobbigt och kul. Funderar på att starta en simskola utomhus, men jag vet inte om det går. Har givetvis tänkt vara i Byske, men eftersom att det är så mycket folk på campingen på sommaren och badet har öppet ett flertal timmar så vet jag inte om jag kommer att få lös en timme för att hålla i simskola. Måste diskutera detta med Peppe. Sen så vet jag ju inte om jag själv kommer att ha tid, om jag ska jobba på parken alltså. Vilket det lutar åt. Aja, detta var bara en tanke, måste spåna vidare. Är som sugen på att välja ett arbete som har med träning att göra, men vi få se. Kom gärna med förslag ;)

Ikväll är det innebandyträning som gäller. Har fått herrarnas tid på edda kl 18.30. Sista träningen innan derbyt mot Clemens, förlorade sist mot dom så nu gäller det att vi är på topp på lördag. Bea gjorde 6 poäng på den senaste matchen, funderar på att gå i hennes spår och göra likadant ;) Hur som haver så är det tre poäng till laget som gäller!



Lillebror för några år sedan. 8 dagar kvar till julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0