Frågan är när

I want you to make me feel like I'm the only girl in the world..
..ja när ska man hitta en kille som får en att känna så? Jag vet att han finns, men frågan är när och vars jag ska finna honom. Den som söker den finner, right?

Inte för att jag tänkt leta nu, men någon gång i framtiden. Känner verkligen för att leva singellivet. Man får göra vad man vill, när man vill hur bra låter inte det?

Hur som haver så har kvällen varit kanon bra. En kväll tillsammans med fin tjejorna Johanna, Linda & Carro. Utgången blev på Allstar. Inte lika mycket tid på dansgolvet som jag hoppats på, men det kommer ju fler kvällar!

Sen så är nyårs spikat, OM Anton Pettson Pettersson håller det han lovet, SVIK EJ.

Eftersom att jag inte är trött och inte har ett skit att göra så lägger jag upp några bilder från Cape East som söta Malin har tagit och skickat!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0