4:a

Har just upptäckt att både Linda & Johanna har utmanat mig att skriva denna lista:

4 TV program jag kollar på för det mesta:

* Desperate housewives
* Couger town
* 2 ½ men
* Gossip Girl

4 saker jag har gjort idag:


* Gjort ett studiebesök på Cape East
* Vart på IKEA i Haparanda
* Åkt buss i över 6 timmar
* Haft jävligt ont i min visdomstand


4 saker jag längtar efter:


* FEST
* Julafton/juldagen
* Tills jag gjort klart massa plugg uppgifter
* Tandläkaren, OM han kan ta bort min värk

4 saker på önskelistan:

* Pengar
* Locktång
* Systemkamera
* Nya innedörrar i lägenheten

4 saker jag hatar
:

* Visdomständer
* Människor på dåligt humör
* Att vara i ekonomisk obalans
* När saker inte blir som jag planerat, åt det negativa hållet

3 personer som jag utmanar:

Ni tre som känner för de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0