Den regniga onsdagen

O herre min, säger bara det.

Ja ni mina vänner, första innebandyträningen idag. Underbart bra!
Har saknat min klubba, alla vita bollar med hål i, men mest av allt - mina lagkamrater.
Trots att det var tunt med folk så var träningen väldigt rolig.
Och roligare kommer det att bli!
Är bara lite nervös att jag inte ska kunna vara med så mycket i höst/ vinter av anledningen att jag kommer både plugga & jobba. Jobba kommer jag (som jag gjort de senaste två åren) att göra på kvällarna och även lördagar. Tur som fan att de flesta matcherna på söndagarna. Vi får allt se hur mycket innebandy det blir för Sannahp de kommande månaderna.

Bra jävla väder det har varit idag?
Blir som ledsen. 
Sommaren är som över snart. 
Och vad har jag egentligen gjort?
Inte nästa sommar utan om två år har jag tänkt vara ledig inprincip hela sommaren.
Ska spara pengar så att min förtillfälliga dröm ska kunna gå i uppfyllelse!!

Imorgon jobbar jag som vanligt 07-16, sen blir det förbi hemtrevnad för att inhandla nå små prylar till läggan.
Vad händer sen? Är riktigt sugen på att dra på Lanternan eller på hockeyn men vi får se hur det blir.
Sen så fyller en söt tjej 21 år imorgon. Hon ska firas på lördag!

Tja, god natt







Bjuder på några snygga bilder sen 2007 (?)
Mitt första år i Rönnskär/Skellefteå IBK

Kommentarer
Postat av: Bea

HAHAHAHA! snygga bilder HP! :P

2010-08-05 @ 09:01:09
Postat av: Hp

Lätt, du var ju snyggast ;)

2010-08-05 @ 11:32:08
URL: http://sannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0