Torsdag

Tack & lov för bättre väder idag.
Blev lite halv rädd där ett tag, hela huset mullrade ju! haha
Dessutom drog jag ut all elektronik i hela lägenheten
och stod sen & funderade för min själv, vad gör jag nu?

En sådan gång är det ju skit mysig att tända massa ljus & spela kort.
Men tyvärr hade jag ingen att spela med, det sög jue.
Offrade istället i liten lampa som läslampa & läste ur min nya bok :)
Sista sommaren (med dig)

Är ruggigt taggad på Lanternan ikväll.
Speciellt med Malin & Carro!!

Men som sagt inget bestämt än. Måste hur som haver till stan först.

Den söta tjejen som fyller år idag heter Johanna.
Grattis på din dag bruden :)
Vi ses på lördag!! :)

Nu väntar arbete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0