Piss väder

Alltså gud eller vem det nu är som bestämmer över vädret, det är helt okej om det regnar någon timme men att det ska behöva regna minst hälften av dygnets timmar är INTE OKEJ.

Har hunnit sett ytterliggare några fimer iallafall. Det är det enda som är bra med att det regnar -
Men får inte dåligt samvete av ligga inne & se filmer.

Jag & L har varit en sväng på jernbolaget. Skulle beställa tre dörrar där idag.
Men givetjävlavis så är mina dörrar to old och därför måste även dörrkarmarna bytas.
Och jag säger bara, pengar, pengar, pengar................................Det blir inge av.
Blir nog till att köpa mig en pensel & målarfärg ialla fulla fall.

Sen så är det ju onsdag idag = Innebandyträning. Riktigt rolig träning!
Nästa vecka byter vi träningsdagar & tränar istället tis & tors.
Börjar bli orolig över att jag kommer att jobba just då!!!

Måste ju också nämna att jag är ruggigt taggad till lördag.
Uppdragsdag & fest på det, säger väl allt??


Bild från förra året, då jag ej kunde vara med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0