Min dag

Min första skoldag idag. SKOLDAG. Haha
Har inte riktigt fattat än att jag börjat skolan igen.
Känns faktiskt som att det var mer än 2 år sen jag sist satt i skolbänken sist.
Park, Fritid & Badmästarutbildningen har jag idag påbörjat.
En av dom yngsta är jag också. Men trevliga klasskamrater har jag då iallafall!
Men det känns ändå hyffsat skönt att vi inte kommer att vara i skolan så mycket.
Sammanlagt 5 veckor per termin.

Imorgon har vi lektioner på skolan till lunchtid.
Sen ska vi till kära Byske. Byske badhus för att vara exakt.
Peppe ska hålla i Badbevakning & HLR kurs. Dessutom ska vi ha övningar i vattnet. Spännande.





Bilder från uppdragsdan i lördags. Mitt lag (Bilder längst ner) & The Saints (Bilden i mitten)
VI VANN, delad vinst med andra ord. Men IBK Rednecks hade lätt bäst utklädnad så jag tycker att alla tre lagen var vinnare på sitt sätt! Kul dag var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0