Caroline 22 år


Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva uti hundrade år!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva uti hundrade år!

Började sjunga denna sång i morse, men kom på att det är ju faktiskt hennes födelsedag & då ska man ju vara extra snäll & jag kan ju vara ärlig och säga att jag sjunger ju inte så bra,
speciellt inte kl 06.20 på morgonen!!

Ett stort jävla grattis på din dag bruden!! PÅ FREDAG BLIR DET STOR KALAS!!


Denna kväll fyllde tjejen 20 bast nu har hon blivit 2 år mognare ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

TAAACK GUMMAN <3

heheh jag tyckte då att det lät rätt bra ;)

och frågan är ju om jag verkligen har blivit 2 år mognare?!? du sa ju att jag fyllde 14 i bilen :( haha

2010-08-11 @ 16:48:00
Postat av: CARRO

och det var från mig ja..

2010-08-11 @ 16:48:39
URL: http://CMEI.DEVOTE.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0