Boring

Åh, jag blir deprimerad. Alla verkar vara upptagna med något annat idag/kväll.
& eftersom att jag gjorde ingenting igår så kändes det som att jag vill hitta på något ikväll.
Den enda personen som inte är upptagen vill festa & tycker att jag ska hänga på, men jag hade som
sagt till mig själv att det här skulle bli en vit helg. Och jag tror inte att jag kommer att ändra mig.
Och har ingen sambo jag kan umgås/mysa/kramas med längre.
Brukar inte ha nå problem med att vara med mig själv, men nu blev jag less!
Tar nog bilen & kör till Byske. 

 

Kommentarer
Postat av: Lalla

jag önskar att jag var hemma så jag hade kunna kramas å mysa med dig älskling!

2010-08-23 @ 20:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0