2010-08-23

Igår söndag vaknade jag kring 11-tiden, slog igång en film = en vana.
Har de senaste dagarna alltid sett en film när jag vaknat på morgonen.
Och hur skönt är det inte egentligen?? Har sett tre tok bra filmer dessutom. (+ några till)



Drog sen till Byske för att lämna igen bilen.
Åkte med Linda till stan igen. Hon bjöd på en väldigt god middag.
Såg en film & spelade chicago.

Idag kom pappa förbi med en cykel. En cykel som jag fick när jag fyllde 12 år.
Som jag sedan sålt till Jonna för 500 kr, som jag nu har köpt av henne för 300 kr. Haha
Har ju kanske inte ens nämnt att jag blivit av med min cykel, någon har alltså snott den.
Har helt enkelt varit så förbannad att jag inte orkat nämna nå om detta.
Men som tur är gick det fort att skaffa en ny! För en cykel är ett måste.

Just nu håller jag på att tvätta, ikväll tränar jag innebandy & har möte med laget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0