2010-08-19

Är inne på våran näst sista dag på parken & för tillfället så känns det hur bra som helst.
Längtar tok mycket till sovmorgon...9 DAGAR I RAD!!!
Om jag kommer att vara helt ledig i nio dagar, det återstår att se.
Börjar jag jobba på badhuset redan till veckan så får jag ju ändå sovmorgon.
Lär iallafall inte stiga upp kring halv sex tiden. Men att sova bort alla dagarna kommer jag inte heller att göra. Ska gå upp en rimlig tid. 09-10 tiden kanske. För att hinna måla alla dörrar & garderobsdörrar i lägenheten.
Tur att det är kul att måla!!!

Igår kväll tränade jag innebandy. 7 pers på träningen.
Tråkigt men sant. Tur att syrran kom & förstärkte gårdagens träning & hoppas hon följer med fler gånger ;)
När jag kom hem gjorde jag en bra sak, det vill säga städade. Dammsugade, dammtorkade, diskade, städade toan osv. Och när man verkligen går igenom ens lägenhet & kommer på saker man vill inhandla, så känner man sig riktigt jävla fattig. Min förtillfälliga önskelista är:

Nyckelskåp
Orkidéer
Fotografiställning
Hdmikabel
Två svarta tavlor
Matta
Köksbordslampa
Vitt tv-bord
Nya garderobshyllor
Fönsterbräda
Fotölj
50 tums TV
MOBIL

Ge mig pengar någon?






Kommentarer
Postat av: linda

du kan få mina orkidéer för dom håller på att

torteras här på kg-way. jag har brytt mig FÖR mycket om dom så nu ska jag dissa dom 2 veckor så dom är snälla/fina igen hehehe.

2010-08-19 @ 17:58:17
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Kolla på blocket om det finns något där.Hör gärna av dig.Kram svärmor&Harald.

2010-08-20 @ 10:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0