2010-08-12

TORSSSSSDAG idag!!
Och alla vet ju vad det är för dag imorgon, 1 dag kvar.

Har varit på stan en sväng efter jobbet. Eftersom att jag inte äger en bil, pappas bil står på falmark & mammas bil är snart i Ljusvattnet (?) Så hade jag inget annat val än att handla allt jag skulla handla & sedan cykla med all skit hem. Typiskt att allt jag skulle inhandla var på affärer i varje hörn av stan. Kändes iallafall som det ;)
Systemet & ica innehållet säger ju allt. Fan vad tungt med alkohol & mat!!!!!!!
& ni som någon gång har befunnit er på nyckelgatan borde veta om den as jobbiga backen.
Slut spurten alltså. Nu kanske ni tror att jag ska skriva att jag orkade cykla upp för den där backen, men det gjorde jag ju såklart inte. KANSKE DET JOBBIGASTE JAG GJORT I HELA MITT LIV. Cyklade halva backen sen tog min ork slut och jag fick bokstavligen slita mig själv upp.................... 
Nästa gång jag "stor" handlar ska jag ha bil. PUNKT

Ikväll umgås jag med Wikströms pajken. Lär bli fett med chill i soffan, kunde inte passa bättre!!

Sen så har jag en msn date med Lallsson (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0