2010-08-11, Susanna

Idag har Susanna namnsdag & jag Sanna hade det en gång i tiden.
Men dom har plockat bort mitt fina namn, hur tänkt dom där?
Det är väl inte så få som heter Sanna i Sverige?
& så fult är det väl inte??

Aja, jag säger då grattis till mig själv & alla andra sannor där ute !
& givetvis till alla tjejer som heter Susanna också :)

Onsdag idag. 2 dagar kvar till helg. Ständig nedräkning alltså.
Men det händer oftast något roligt på helgerna, eller så handlar det bara om att man vill ha sovmorgon ;) I detta fall handlar det om båda anledningarna. Har ju två födelsedagsfester att se framemot. Måste på stan imorgon & hitta två presenter & besöka saftbutiken!!

Sen så vill jag bara skicka ett viktigt meddelande till typ vaktmästaren på eddahallen att han fortast möjligast ska slå igång luftkonditioneringen så att vi kan andas när vi tränar & inte drunkar i vårat eget svett!!!!!! Tack du.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0