2010-08-09

Är inne på min näst sista vecka på park jobbet i Byske.
Om jag får som jag vill så kommer jag att vara ledig hela 9 dagar om lite mindre än två veckor.
Men skulle det vara så att jag får förlängt på parken eller om jag börjar jobba dirr på badhuset så tackar jag ju givetvis inte nej. Men det skulle vara jävulskt skönt att få vara ledig i några dagar innan skolstart. Det återstår att se. Har inga speciella planer om jag skulle vara ledig. Hade jag haft råd så skulle jag dragit utomlands, men pengar till sånt finns ej.
Men bara att få känna lugnet, att inte behöva tänka på vad klockan är på kvällen, att kunna umgås med människor jag tycker om vilket tid som helst på dygnet, hur bra låter inte det? Taggar ledighet.

Idag ska jag baka negerbollar & träna innebandy, det låter inte heller helt fel.
Måste bara lova mig själv att bollarna ska ätas upp (kanske inte alla) efter träningen.
INTE FÖRE!!!





 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0