Lördagen den 24/4

Ja, jag kan ju bara konstatera att det går inte att ha tråkigt en endaste sekund med dessa IBK brudar!!
Det enda som saknades var att Jessica inte kunde vara med oss hela kvällen.
Men det kommer ju fler tåg, eller hur sötnos? Hoppas dina 13 timmar på jobbet går bra!

Och timmarna på station är lätt några av dom roligaste jag varit med om! Tiden bara flöt på och kvällen blev fulländad när den avslutades med en hamburgare från statoil. Kladdigt men gott!

  

    

       

    

   

Jag har börjat inse hur mycket bilder egentligen betyder, så att ägna några minuter åt kameran är verkligen värt de! Tack för kvällen mina underbara vänner!

Snart drar jag till Byske och jobbar någon timme sen ska jag lira fotboll med Byskes damlag på moravallens grusplan, ska bli kul att se hur det kommer att gå! Ciaaooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0