Idag så tjänar jag pengar istället för att sprätta bort dom...

...men Ibland suger det balle att måsta jobba när det finns andra alternativ som lockar.
Verkar som att det är några stycken som ska ut på station ikväll & jag vill mer än gärna följa.
Men för mig är det både jobb & min ekonomi som sätter stopp för det hela.
Det gillas inte!!!

Istället blir det nog en icke sovmorgon imorn.
Har tänkt befinna mig kl 07.30 i gympasalen för att spela innebandy med en hel del byskebor.
Omänsklig tid att stiga upp på (cirka 07.00) en lördagsmorgon men vad gör man inte för lite träning, sen så är det ju ett plus i kanten att det är världens roligaste sport också. 

När klockan slagit 21 och mitt arbetspass är slut så ska jag ta en promenix till kiosken och inhandla nå godis.
Sedan väntar en kväll i mampaps soffa eller så drar jag en sväng till Ostvik & hänger med Fredde, vi får se vars kvällen slutar ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0