Lurar dagen

1 April idag. Spännande. Jag ska försöka att inte bli lurad men eftersom att jag ofta tror på allt som någon säger så är jag ganska lättlurad, men jag ska vara på min vakt. Dessutom så händer det inte så mycket för mig idag på dagen alltså. Däremot ikväll så ska jag och Jessica & förhoppningsvis någon mer i laget ha en super trevlig kväll.
En kväll som startar med hockey. För AIK vann ju den viktiga matchen i tisdags & tog sig till semifinal så nu är det HV71 som står för motståndet. I grundserien har dom inte haft nå större problem att vinna över HV men nu, när det gäller så kommer dom att få det tufft. Men jag hoppas på vinst, GIVETVIS.

Sen är det stengården som står på schemet.
Där Byske pojkarna Hat over hills spelar, brukar alltid vara ett himla drag då !
Efter det är det tänkt att vi ska ta oss till stan & station.
Frågan är bara hur? Men ja, det löööser sig.

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli fyra, för då ska jag hämta upp Linda på hennes jobb & sedan rota igenom hennes garderob för att hitta en fin klänning som jag kan låna till våran avslutningfest som nu har ett sånt vackert namn som idrottsgala. Och ska man på en gala kan man ju inte ha vilka kläder som helst, right? ;)

Ha en bra skärtorsdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0