Jag känner taggen

Eftersom att det är så pass lugnt på jobbet för tillfället så finns det mycket tid för tankar & funderingar.
Nu är det ju tack & lov inga farliga tankar jag tänker på men det är ju så är att jag börjar bli ruggigt sugen på att leta fram fotbollsskorna (det vill säga, KÖPA NYA) och börja träna igen, speciallt nu när det börjar bli sommar.
Det är inte riktigt min grej att träna fotboll inomhus.
Men tänk er ett gäng fotbollstokigabrudar på moravallen i Byske en skön sommarkväll när man är som mest taggad på att träna? - Hur bra låter inte det?!
Problemet sitter väl mest i att ta tag i saken & att jag kommer näst intill att vara äldst i laget.
Jag följde med syrran & tränade i nya bollhallen för någon helg sen.
Säg att det var cirka 30 tjejer på planen och jag var näst äldst? Shit, vars har "gamfolket" tagit vägen?
Linda är du sugen på att göra en comeback med mig? PLEASE?


Nu när jag ändå håller på att snacka om sport så kom jag att tänka på att jag kanske inte har nämt för er, att om drygt en månad sticker jag och en hel del brudar från väldens bästa IBK till Götet för att lira ja givetis Innebandy.
Vi kommer att bila ner onsdagen den 12 maj, spela innebandy, festa, shoppa, utforska Göteborg osv 13-16 maj och sedan bila hem igen. Har haft så mycket annat att tänka på under dom senaste veckorna att jag inte tänk på att börja längta men nu fick jag just den självaste längta-känslan. Gud så kul vi kommer att ha!!!!!!!!!

Ja, en sammanfattning. Fotboll i sommar & innebandy i Göteborg är vad som snurrar i min hjärna just nu! GILLA


Kommentarer
Postat av: carro

jag är TYP peppad att spela bolllllll

2010-04-15 @ 21:02:21
URL: http://cmei.devote.se
Postat av: carro

vem är tränare förresten? viktigt viktigt.

2010-04-15 @ 21:02:56
URL: http://cmei.devote.se
Postat av: Linnea

Börja spela fotboll! Jag kommer ju till sommaren. Visserligen är du äldre än mig också, men det räknas inte ;)

2010-04-19 @ 20:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0