Fredagkväll

Jag måste då säga att det märks att folk väljer att träna och spendera mer tid utomhus nu när vi börjar närma oss sommarn, eller så har folk helt enkelt annat för sig på en fredagkväll än att vara här på badhuset och bada. En familj och ett kompisgäng på 4 pers är vad som befinner sig inom badhusets väggar + jag & Sofie då. Vi har det riktigt slitsamt ;) Men om jag ska vara ärlig så sitter jag bara & tittar på klockan, vill att den ska slå 19.30 så att jag kan ta mitt pick & pack och dra till schtaan & kaplan. 20.00 går våran första match avstapeln.
Jag snackar ju som sagt om Foursome innebandycup!

Och imorgon kommer nog i stort sätt alla Skellefteås innebandyspelare befinna sig på S8 för att äga dansgolvet.
Ja, det blir nice.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0