Attans

Åhhhh, var jätte sugen på att köpa en lägenhet på getberget där utgångspriset låg på 275 000, fick ett lånelöfte & blev as taggad till att flytta. Men nu har något lagt en bud på 350 000. FAN
Nu hoppas jag att jag ska bli lika kär i en annan lägenhet med ett lite rimligare pris!!!!
Hoppas, hoppas, hoppas!!

Annars så har jag nu varit och fått hjälp med den norska deklarationen.
Detta ska tydligen lättast göras på internet. Och jag har förstått vad ska ändras & skrivas till.
Efter jobbet blir det hem & fixa det hela. Snyggtbyggt.

Ni må hade.


Kommentarer
Postat av: linda

de e jag som lagt 350.000 kronors budet

2010-04-15 @ 12:35:04
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0