Work

Sitter hemma på Rotegatan 7 i Byske och väntar på att klockan ska bli 13.45 så att jag kan börja traska mot badet. Jobb idag 14-20.
Sen ska jag skjutsa syrran till Hedfors & sen rullar jag vidare till staden & Touse. Hon har födelsdagsfest.
Ska dit och umgås men ingen dricka för mig eftersom att jag jobbar 10-16.30 imorn. Och om jag dricker hur ska jag då kunna köra bil halv 10 på morgonen då? :O Klart jag kan...men får jag & är det värt de? NOPE

Aja, ska gå ner och rota igenom mamma & pappas kylskåp, kanske hittar något ätbart!
Om ni inte har något att göra idag så kom & bada på Byske badet, riktigt trevlig personal där ;)


Byske badhus 

Byske badhus är det familjära badhuset mitt i Byske centrum. Det är en modern anläggning med möjlighet till olika typer av lek, motion och avkoppling. Badet är även populärt att hyra under helgerna. På Byske badhus kan du bada, motionssimma, sola eller basta. Du kan även gå på gymmet, träna spinning eller vattengympa. Vi erbjuder vanlig vattengympa och djupvattenaerobics. Och varför inte ta en fika i vår cafeteria efteråt?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hp, byske badet är LOL!!

Det enda som inte är lol inom dess väggar är fan du sexy...och boratbrallan OF COURSE! ;)

2009-09-12 @ 08:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0