Underhållande?

1. Har du på dig en hatt?
Nej

2. Vatten på flaska: ja eller nej?
Vatten i glas :) 

3. Har du en crush i någon just nu?
Jada

4. Vilken typ av bärbar dator har du?
Kommer inte ens ihåg märket på datorn för att den har varit på lagning i 150 år!!

5. Bläck eller blyerts?
Typ blyerts för då kan man sudda om man skrivit fel :] Jag brukar skriva fel
 
6. Vem var den sista textmeddelande i telefonen från?
Lallsson

7. Vilken är din favorit årstid?
Sommar & Vinter

8. Har din bästa vän en pojkvän eller flickvän?
Linda har då de :)

9. Gillar du dem?
Jada :)

10. Favoritradio station?
P3 & the voice  

11. Skriv ditt namn på Google. Vad är det första länken som dyker upp?
Sanna Häll-Pettersson finns på facebook bla.bla

12. Vilken är din favoritlåt just nu?
Kings of leon - sex on fire

13. Coke eller Pepsi?
Svårt val? Nix, Cola

14. Favoritämne i skolan?
Idrott & Friluftsliv

15. Sista konsert?
Lady Gaaaaga på Storsjöyran, KING!

16. Nästa konsert?
Öhhhh, Vill se backstreet boys i december men det blir nog inge av.

17. Senaste tidningen du köpte?
Cosmo

18. Sista bok du läst?
Fortfarande Liza Marklund - Asyl

19. Föredrar du katter eller hundar?
Hundar, fast bara små & söta..Och verkligen inte hundar som dräglar en jävla massa, USCH
 
20. Finns det någon du vill slå just nu?
Skulle inte tro det va

21. Favoritlag?
Skellefteå IBK i Innebandy & givetvis Skellefteå AIK i Hockey, i fotboll så måste jag väl säga Byske IF ;)

22. Land jag helst vill besöka?
THAILAND! Och förmodlingen blir det så inom en snar framtid!

23. Är du en Facebook addict?
Det kan jag väl inte påstå

24. När duschade du sist?
Just innan jag gick & la mig igår kväll, kring 23.43 

25. Vad är ditt drömjobb?
Jaaaa, om jag nu visste vad jag vill bli, ÅHHH

26. Vilken typ av bil kör du?
Finns inte pengar till någon bil för min del, men om jag lånar mammas så kör jag en volvo S40 :)

27. Vilket ord i ordboken beskriver dig bäst?
Ambitiös kanske?
 
28. Vad är din bloggadress?
sannahp.blogg.se

29. Värsta TV-serien just nu? 
Ja samma serie som gått på tv så länge jag kan minnas...Sunset beach

30. Är du en bättre talare eller en bättre lyssnare?
Lyssnare
 
31. Bryr du dig om vem som vinner valet? 
Vilket val? Så jag skulle inte tro det

32. Vem var populärast i årskurs 7?
Öhhh, Alla mina vänner ;) 

33. Är du rädd för spöken?
Icke de

34. Finns det något som saknas i ditt liv just nu?
Ja, Lalla är borta :(

35. Vad saknar du mest med barndomen?
Att inte ha så mycket att tänka & fundera på om framtiden
 
36. Hur många gånger tog det för dig att klara uppkörningen?
Only one :D
 
37. Hur många barn vill du ha?
3

38. Är du en bra lögnare?
Nej, hahah Jag KAN inte ljuga
 
39. Kan du laga mat?
Haha, njaaa, är nog dåligt om den kunskapen, skulle nog trots allt ha gått hr

40. Är du en snåljåp?
Njaa, Är rädd om mina pengar men kan verkligen inte spara

41. Vad skulle du göra med en miljon dollar? 
RESA I SINNE & Spara, Kanske till pensionen

42. Har du varit på Disney World?
Nej, men ville när jag var liten

43. Hur mycket tid spenderar du på nätet under en vecka?
Ändå inte allt för mycket
 
44. När var du sist och bowlade?
Det var nog i Norge med Carro & några randoms guttar  

45. Varmt eller kallt väder?
Jamen varmt

46. Hur många par skor har du?
Kanske 20?
 
47. Är du en shop-a-holic?
Nejdå
 
48. Var var du igår kväll vid 10:30?
Då låg jag & sov på Lyckogränd 4 :]
 
49. Är du rädd för tandläkaren?
Nej
 
50. Var du uttråkad eller underhållas av denna undersökning?
Eftersom att jag hade en mängd att göra före denna undersökning så antar jag att det var underhållande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0