Simskola

Idag så har jag hunnit med arbetsförmedlingen, Jobb på badhuset & innebandyträning på edda.
Dom 4 timmarna jag jobbade idag handlade mest om simskola.
Jag ska börja hålla i simskolor för barn mellan 5-9 år, sweeeeeet ! haha.
Vet dock inte än hur många grupper eller hur ofta jag ska vara simledare för dessa badglada barn.
Det återstår att se. Får iallafall mer timmar, lätt värt de..

..fast den stora frågan är ju om jag själv är en sån bra simmare? haha, men det löser sig..   
Så länge vi håller oss i lilla bassängen och gör övningar som kaffekokarn
(när man doppar ner munnen i vattnet och bubblar i sinne ) då är det på Sanna nivå :)

Har nyss sett klart Idol & ska snart hoppa in i duschen.
Sitter i läggan alldelens själv även denna kväll.
Lalla är i inlandet och kommer inte tillbaka förren på fredag morgon.
Kan ju å andra sidan vara skönt att vara ensam.
Jag vet då iallafall att jag inte kommer hem till ett berg av kläder
liggandes i sovrummet/på soffan eller en massa disk som kommit fram när jag varit borta.
De är niiiice.
men trots allt så saknar jag ändå pojken min ;)

Imorgon ringer inte klockan förrens 12.00.
Brukar ju egentligen inte ens behöva ställa någon klocka alls.
Men imorn ska jag & Carro på edda & simma...jag måste ju träna för fan ;)
Haha, nä men hon har köpt simkort och jag..Öh behöver bara träna.
Sen väntas jobb i Bööösk mellan klockan 17-22 :) Vuxenkväll och allt,    
vilket innebär lugn och ro i simhallen!! YEES

Jamen duschen nu då? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0