Saffran

Det är ju då inte varje dag man käkar nybakade bullar med kall mjölk, made by me dessutom ;)
Och jag måste ju bara få nämna att f*n vad dyrt det är med saffran!!!!
När kassörskan hade blippat alla mina varor förutom de 4 påsarna saffran jag skulle ha så var priset på ungefär 180 kr. Sen så vart priset helt annars...148 kr mer! Alltså kostar en påse med 0,5 gram saffran 37 kr!!!
Finns inte ord för hur dyrt det är. Det stämmer då verkligen att saffran är dyrare än guld. Helt sinnes.
Aja, bullarna blev goda iallafall, tur de.

Nu ska jag sätta mig i soffan & vara lite social med brorsan min! :)

Vi snakkes. Håj

 =

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa de e ju ba dyrare än guld, believe it or bite it!

2009-09-16 @ 21:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0