Blääääääääääää

Lördag kväll & jag sitter hemma i lägenheten själv..som vanligt, haha det börjar bli som en tradition.

Har försökt få någon med mig på bio idag. Vill se antingen flickan som lekte med elden (antagligen fullbokat), the ugly truth eller den nya Beck.
Men Linda & Carro jobbar, Jessica är barnvakt & Johanna har redan bokat bio med någon annan :( snyft

Sängen & en nya hemladdad film vid namn ladder 49 då?

Har hur som haver jobbat idag, kort pass på 4,5 timme.
Stängde dessutom vilket innebär att jag städar både herr&dam avdelningen.
Och jag höll nästan på att spy, för när jag skulle städa avloppet på damernas och lyfta upp en korg där massa skit fastnar så lyfta jag upp kanske ja, världens största hårboll med massa blött damm osv FYYYY FAAAN

Var ju föresten med i tidningen för någon dag sen...
Blev haffad just utanför arbetsförmedlingen, dit jag givetvis skulle in.
Lite roligt ändå hur mycket dom ändrar från det man sagt.
Sa t,ex att jag jobbar extra på Byske badet lite då & då, men i tidningen lät det som om jag var helt arbetslös, happ, men dom skriver ju tyvärr lite som dom själv vill. Låter väl kankse bättre att man är helt arbetslös om det handlar om ungdomsarbetslösheten, men ändå??



Har jag sagt att jag diggar den här bilden? Luciacup i innebandy i Byske ´05
(Sanna, Linnea, Stina, Carro, Linnea, Julia, Frida & Linda)





Kommentarer
Postat av: carro

snygg bild assåååå:)

2009-09-30 @ 07:03:19
URL: http://cmei.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0