Helgen är över..

och det är måndag idag.

Helgen har ändå varit rätt så händelserik, har då ialf hunnit med att tjäna pengar och sprätta pengar.

Fredagkväll & lördag dag jobbade jag, sov hemma i byske den natten, rätt så skönt att slippa åka buss så tät inpå varann.

Lördag kvällen spenderade jag först med Carro, vi skulle käka middag men frågan var vars? Bestämde oss för tatung iallafall, & eftersom att vi ska till Thailand rätt så snart så är det ju sparande som gäller för oss båda.
Men va köpte vi? jo om inte den dyraste maträtten men j'vlart säkert den godaste....PLANKSTEK!!
Efter det så traskade vi vidare till bion, bokade varsin biljett till the ugly truth. Filmen var braig, tror att jag & Carro skrattade mest i hela bio salongen, kan lova att vi hördes:)

For sedan vidare norrut till Byske & hämtade Linda & Joel, körde tillbaka till stan, förbi stan & till bowlingkompaniet.
Trodde verkligen att jag skulle vinna där ett tag, men nog fan fick Linda ett x-antal strikear & sparear(?) & kom om mig & givetvis vann, tusan. HAHAA revansch?

Igår, Söndag. Hade jag, eller Skellefteå IBK match, I Ö-vik mot gullänget/Kroksta.
Resultat blev 3-3, Ett poöng, hade hoppats på tre, men ett är ju bättre än inget ialf.
Kan väl sammanfatta matchen som rolig, tror hela laget hade kul! När ett bra lag möter ett bra motstånd så kan det väl inte bli så mycket bättre, en jämn match helt enkelt.

Idag är det måndag & jag har hyrt 5 filmer, har redan sett två så tre kvar, WEEEI :) Soffläge nästa.

Möte & träning ikväll :) Puss




Kommentarer
Postat av: linda

jag é bra

2009-10-05 @ 18:49:26
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/
Postat av: linda

jag é bra

2009-10-05 @ 18:49:29
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0