Tisdag

Tja, Tja.
Har ju glömt berätta att vi vann i söndags!!
Det känns ju riktigt bra. Vinst med 7-3. Tyckte att vi kunde ha vunnit med några fler mål men icke de.
Men en vinst är ju ändå en vinst :)

Nästa match som är på lördag kan jag inte vara med på. Jobbar ju alla lördagar.
& har verkligen inte råd att tacka nej till jobb. Men jag tror nog brudarna klarar sig utan mig, det är jag ganska övertygad om :)
 
Igår så städade, tvättade, bakade & julstökade jag & Lalla :)
Kanske gjorde det sist nämnda några dagar för tidigt men det gör då inget tycker jag!
Då har man gjort bort det & får en härlig julkänsla lite tidigare.
Sedan kom Linda, Emil & Johanna som givetvis fick smaka på våra nygräddade bullar ;)

Idag ska jag & träna på Friskvårds med Carro :) Sen jobb 16-20.30.
Nu ska jag äta upp resten av frullen :)

Ciaoo.

Hahaa, jag hittade en lite rolig bild. Visst ser vi kära ut?
Lalla spannar på någon annan & jag skämms & vill bara få det hela bortstökat (?)
Ja, det är väl tur att vi är kär trots allt (L)


Fast det tragiska är att alla bilder ser ut så där. Våra glada miner fastnar nog inte på kort tillsammans:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0