Söndag

Ja, dagen kunde ju ha börjat bättre mer behöver jag inte nämna om de...är inte ens värt att nämnas.
Bakis har jag då iallafall inte varit, Guuud så skönt :)

Gårkvällen var kanon trevlig.
Förfest hos Johanna med hon & hennes gamla klasskamrater + Junker :)
Utgång på Calles & Ballen. Ballen har nog aldrig riktigt imponerat på mig, men det dög hur som haver.
Avslutade kvällen med en macka från Subway, GÖTT

Och idag är det ju som dom flesta vet 1:a advent
& givetvis så har jag befunnit mig på Skellefteås torg, på skyltsöndag.
Mysigt var det. Fast alla stånd innehöll inprincip samma sak. Hembakat bröd & knäck.
Köpte en påse bröd av Jessica & en av Tina. Rättvist och bra :)
Och hungriga som jag, Johanna & Petrus var så gick vi till Wok&roll och käkade thaimat.
Önskar en sådan gång att min mage ska rymma mer mat så att jag ska orka ät upp allt gott, typiskt.

Hann sedan med en sväng till Arenan för att kika på lillebrors hockeymatch & byta bil med pappa.
Såg första perioden & tog sedan S40 vidare mot Edda. Såg IBK herr ta hem en 3-2 seger efter förlängning.

Sedan har kvällen inte varit så händelserik.

Har förövrigt fixat felet med min dator som jag tjatat så mycket om det senaste dygnet.
Fick hjälp av pappas jobbar kompis :) Så nu var det problemet ur vägen.

Haha, tog endast 4 bilder från gårdagen. Var icke effektiv med kameran. Får bli nästa gång :)






Kommentarer
Postat av: Emma

Okej, ja har läst första boken och den var hur bra som helst!



De finns alltid nått som stoppar än, men vill man göra nått så tror jag man måste annars kommer man att ångra sig!

Men det är svårt...

Vart jobbar du nu?

Jo jag har det jätte bra, trivs hur bra som helst och skulle nog lätt kunna bo här, men hem kommer jag någon gång:P

2009-11-29 @ 23:30:10
URL: http://emmahellstrom.blogg.se/
Postat av: johanna

Hahah snygga kort :P

2009-11-30 @ 19:54:52
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/
Postat av: linda

du och junker är fagrast

2009-11-30 @ 22:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0