Föresten

Eyy, föresten det är ju den 24 November idag!
Vilket innebär att det är exakt 1 månad kvar till julafton :)
& igår var det exakt en månad kvar till min lillkompis Jessica fyller 18 år, Längtar nästan lika mycket till båda!!!

Och föresten på lördag är det FEST som gäller. Jag är taggad!!
Ska ju för fan dricka öl. Det är då ialf min tanke sen om de blir nå av det åter står att se.
Men jag har iallafall drömt om öl & i drömmen så var det skit gott, hehe jasi
Dock så vet jag ju hur det smakar i verkligenheten.
Men några Corona ska jag då köpa :) Lycka till, till mig!





Och föresten, Guuuud så goda bullar vi bakat. Jag kan inte få nog! haha
Tänk er själva en varm stor bulle med massa pärlsocker på & ett glas kall mjölk de till. Måste springa till frysen & hämta en till nu ;P






Kommentarer
Postat av: Lalla

alltså sanna :D

2009-12-08 @ 02:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0