tröttare än tröttast

Igår var som sagt jag, Linda & CarroLu i Hedfors, och bättre väder kunde vi fan inte få i dagsläget, kanon fint! Har till och med fått lite färg, sommaren är nära!!!!!
Eftersom att vi varit ute hela dagen och gjort det vi gjort, så somnade jag och Linda klockan 22.00, skönt med lite sömn. Men trots det så har jag varit och är trött..

Har iallafall tillbringat dagen i Luleå tillsammans med Linda. Fyndade mig en väska & strumpbyxor. Linda däremot köpte halva monki ;) Men de är nääääjs, de är näääjs ;)

Gjorde dessutom att stopp på solbacken, VAR TVUNGEN ATT KÖPA EN DIGITALKAMERA!!



Kvällen har jag tillbringat på idrottens hus, haft möte med laget, med IBK´s stora trupp (?)
Inte mycket folk tyvärr, men jag hoppas dom flesta dyker upp på dom kommande träningarna, för Markus har lagt upp en kanon bra "försäsongsträningsprogram" Nu jävlar brudar ;)


Sängen, typ nu?



 


Kommentarer
Postat av: linda

funkaren kung, el camero?

2009-05-20 @ 10:20:35
Postat av: Hp

jada, ska väl inte klaga ;) har ju inte hunnit ta så många bilder än men

2009-05-20 @ 12:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0