Skratta & gråta

Haha, alltså jag vill både skratta och gråta när jag ser den här bilden:



Punktering mitt inne i centrala Uppsala. Ja ojoj, Klant Sanna, säger jag bara.
5 tjejer i en bil, full packning och ingen pejl på hur man byter däck. Just därför man stoppar en random kille och frågar om han kan byta däck och åt oss, och tur att Uppsalabor är trevliga och hjälper några tjejer i nöd, haha jaaa



Bara för att jag kom och tänka på det här, så lägger jag upp några bilder från när vi var i Sthlm/Lettland, Vårt projektarbete 2008. Jag, Melinda, Linnea V, Emma Ma & Jannie. Minnen säger jag bara.



Övernattade hos Jannies mamma i Danderyd !



Linnea var en mästare på att tvätta bilen ;)



Svårt val? Nej, RIIIIIIGA!



Jag tror att vi sammanlagt ägnade 34 timmar på den här båten, men trevligt, det hade vi!



Posa & köra bil, det kan Jannie ;)



Frukost/Lunch/Middag på båten !





Väl i Riga så blev det shopping på köpcentret Domina.



Här så här hälsade vi på, på ett barngatucenter, Vi gav dom en hel del kläder, skor osv och vi fick en god middag !

Finns en hel del mer man kan berätta om den här resan, men man måste nog ha varit med själv för att förstå hur vi hade det. Tack för resan tjejer !


Shopping stod på schemet idag. Fyndade ett par skor på Bianco, Solbrillor, en kam och en borste på H&M, Kingaling!

Har även hunnit med ett spinningpass idag, 3 pass på en vecka, Nytt rekord ;) haha

Ikväll blire någon cider med trevligt folk. Puss&kram






Kommentarer
Postat av: Emma

Sanna det där var ju inte båten, vi hade lille skrutt jollen bakom ;)

Minnen till tusen!

2009-05-03 @ 15:44:35
Postat av: Sanna

Ja men tyst Emma, det är det ju ingen som behöver veta ;)hehhe

2009-05-03 @ 16:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0