Sjukt jobbigt & sjukt kul

Sjukt kul har jag ju allt med mina lagkamrater i IBK MEN idag var det dessutom sjukt jobbigt.
Hade alltså idag årets första försäsongsträning. Och jag kan ju börja med att konstatera att min kondition inte är på topp, men med sådana här träningar så ska det nog gå att fixa. Sprang och cyklade i både upp och nedförs backar. Taggar redan till nästa träning, dock kan jag inte vara med nästa torsdag på grund av att jag är i Uppsala då, men då har jag ju ännu längre tid på mig att ladda upp inför nästa slitsamma pass.

Ikväll blir det nog Drängsmark. Spela brännboll med några frostvikare, Fan vad kul !

Så för tillfället ska jag hoppa in i duschen & sen ska mamma bjuda oss på en semla. Tycker faktiskt att jag förtjänar en, och även om jag inte gör det så tänker jag äta en ändå, just för att dom är så GOODA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0