Hedfors

Imorn drar jag, Linda & CarroLuu till Hedfors för att umgås, grilla, Köra cross (?), vara ute i det förhoppningsvis fina vädret & slutligen basta. Myspys med andra ord, det gillar vi.

idag har det inte hänt allt för mycket, blev väckt ring 9, av min morgonpigga lillebror, han ville göra allt från att spela fotboll till att spela kort, men det blev inge av. Satt mig i solen med mor & syster istället, dock så tycker jag att det blåste lite kallt, men bor man vid havet så gör man.

Har även hunnit en sväng till stan, till lägenheten, tänkt städa lite & packa upp mina kläder, men jag ångrade mig. Tänker inte städa en lägenhet som jag inte bott i på 4 månader, ialf inte utan LALLA!

Sängen nu, är så sjukt trött. Ciaaaaaao.



Linus & Jonna i Hedis !


Kommentarer
Postat av: c

Tack för dagen sääääääääna och linda =)

Hoppas ni hade det bra i lulaaaaaaaaaaaaa

2009-05-19 @ 17:44:12
URL: http://carolinelundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0