Ensam

Jaha, då var man kvar här ensam i det lilla rummet på Sjögata 6 i Bodö. Men jag tror nog att jag ska klara det här ändå, handlar ju trots allt bara om 10 dagar till. Och om jag får jobba mycket och jobba över som jag gjorde idag så tror jag att det här med tidsfördriv kommer att lösa sig. Jobbar man mycket så blir man ju trött och sliten, vilket innebär att man ändå inte orkar göra så mycket annat. Jag får spara min energi tills jag kommer hem. Jag laddar redan för fullt till avslutningsfesten med IBK den 16 Maj, kommer att bli kanoners ! Kram.

Välkommen hem till min kära familj ! Gå ut på skype så ni kan skryta lite om vad ni har gjort ;)



BODÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0