Centrumsgården

Ibland så är det inte allt för bra att bo centralt för det är då tamefaaan discodunk här utanför 24/7, tackar mig själv för att jag inte har svårt för att sova ändå!

Anledningen till allt festade och sånt just nu är för att mellan den 1 maj till den 17 maj har studenterna eller de så kallade russarna fest dag in och och dag ut, deras typ student vecka, fest deras vecka är i 3 veckor, norrmännen kan nog festa bättre än oss svenskar, eller vad ska man tro? tydligen ska den 16 maj, vara värst då dom efter 12-slaget ska fira sin national dag, tur att jag inte är här då, kommer väl att vara en jävla liv. Fast om jag ska vara ärlig så skulle jag ändå vilja vara här, men jag kör på det som Lena-mari sa på mitt jobb, "den 17 maj firas här i Norge på samma sätt varje år, du hinner nog komma hit något annat år", så ja det ska jaaaaa,

Russarna går iallafall runt i sådana här byxor: Och det är ju inte ett par!








Tycker att dom ändå är ganska praktiska, men behöver ju inte fundera ut vad man ska ha på sig i 17 dagar, haha ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi vet vad du menar sanna!! och man vet aldrig vad dom ksa hitta på och sp kör dom runt i sina bilar och för ett satans oljud! Vi festar åt dig den 16 maj Sanna! All in

2009-05-08 @ 23:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0